Mobile Marketing – 3 strategii de succes

Mobile Marketing

Mobile Marketing

Folosești mobile marketing pentru a atrage clienți în magazin? Ar trebui să o faci.

Pandemia globală a schimbat modul în care oamenii fac cumpărături. Pentru a atrage atenția clienților și a-i determina să vină în magazin, este acum mai important ca niciodată să fii acolo unde sunt clienții tăi, iar din ce în ce mai mulți dintre aceștia își petrec timpul pe mobil. La nivel global, timpul petrecut în aplicațiile de cumpărături de pe dispozitivele mobile a crescut cu 45% în 2020 față de anul precedent, pe măsură ce mărcile continuă să investească în strategiile lor de aplicații.

În acest articol vei afla ce este mobile marketing și vei descoperi unele dintre cele mai importante instrumente și strategii de mobile marketing pe care le poți utiliza pentru a atrage clienți în magazinul tău.

Ce este Mobile Marketing și cum poate ajuta afacerea ta?

Definiția Mobile Marketing

Mobile Marketing este o ramură a marketingului care se concentrează pe utilizarea dispozitivelor mobile, cum ar fi telefoanele mobile sau tabletele, pentru a promova produsele sau serviciile unei companii și pentru a interacționa cu clienții în mod eficient. Acest tip de marketing este tot mai popular odată cu creșterea utilizării dispozitivelor mobile de către consumatori.

Mobile Marketing se concentrează pe utilizarea canalelor de marketing mobile pentru a ajunge la clienți. Aceste canale includ mesaje text, notificări push, aplicații mobile, site-uri mobile și rețele sociale mobile. Scopul este de a crea conținut adaptat la nevoile și preferințele consumatorilor și de a-l oferi într-un format ușor de accesat și de utilizat pe dispozitivele mobile.

5 Strategii de Succes

Când vă propuneți să vă creați strategia de mobile marketing, există o serie de opțiuni de luat în considerare. Unele dintre cele mai importante tipuri de strategii de mobile marketing includ marketing prin SMS, marketing pe rețelele sociale, marketing bazat pe locație, marketing de proximitate și marketing în aplicație. Iată cum funcționează aceste strategii

1. SMS Marketing

SMS Marketing reprezintă promovarea prin mesaje text. Aceasta este o strategie de mobile marketing bazată pe permisiune, în care companiile trimit promoții, oferte, reduceri și alte alerte direct pe telefoanele potențialilor clienți prin mesaje text de 160 de caractere sau mai puțin.

Unul dintre motivele pentru care marketingul prin SMS este o strategie puternică de mobile marketing este pentru că mesajele text au rate mari de livrare, deschidere și enagement. Statisticile arată că:

Rata de deschidere a SMS-urilor variază între 90-99% 90% din mesajele SMS sunt deschise în decurs de 3 minute Ratele de click pot fi mai mari de două ori decât cele ale e-mailurilor. Acest lucru se datorează, probabil, faptului că majoritatea oamenilor își au telefoanele cu ei tot timpul și pentru că primesc notificări pentru mesajele text primite, făcându-le mai greu de ignorat.

Deoarece mesajele text sunt atât de scurte, mulți marketeri includ un link în care destinatarii pot obține mai multe informații despre produs sau un cod care declanșează un mesaj de urmărire. Una dintre cele mai bune practici pentru marketingul prin SMS este de a evita utilizarea excesivă a acestei tactici; această tactică este cel mai eficientă pentru promoțiile cu termene limitate.

2. Mobile Marketing în Social Media

Mulți proprietari de smartphone-uri le folosesc pentru a accesa rețelele de socializare. Potrivit Statista, Facebook are peste 2,8 miliarde de utilizatori activi lunar la nivel global, cu YouTube, TikTok, WhatsApp și Instagram aproape în urmă. Având toți acești utilizatori într-un singur loc, are sens să folosești social media ca una dintre principalele tale strategii de mobile marketing.

Deși unele companii aleg să se concentreze pe postările organice pe social media, este din ce în ce mai comun să folosești publicitatea pe social media pentru a garanta că vei ajunge la clienții potriviți.

3. In-app Marketing

Specialiștii în marketing nu pot ignora piața de aplicații. Potrivit Business of Apps, cele cinci cele mai populare aplicații includ TikTok, Instagram, Facebook, WhatsApp și Telegram, dar există sute de mii de alte aplicații, motiv pentru care publicitatea în aplicații a devenit o strategie-cheie de marketing mobil.

Tipurile de publicitate în aplicații includ:

  • Publicitate afișată, precum bannerele care apar în partea de sus sau de jos a ecranului mobil.
  • Publicitate nativă, care sunt promovări stilizate pentru a imita mediul aplicației.
  • Reclame video.
  • Reclame interstițiale, care apar între acțiunile din aplicație. De exemplu, uneori aceste reclame apar când se trece de la un nivel la altul în joc.
Mobile Marketing
Mobile Marketing

În concluzie, cele trei strategii de mobile marketing prezentate – SMS Marketing, Mobile Marketing în Social Media și marketingul în aplicații – sunt esențiale pentru a atinge publicul țintă și pentru a stimula angajamentul și vânzările. Folosirea acestor strategii poate ajuta companiile să ajungă la utilizatorii de smartphone-uri în moduri mai relevante și personalizate, creând o conexiune mai puternică cu clienții lor. Cu o creștere continuă a utilizării mobile și a investițiilor în publicitate, aceste strategii sunt importante pentru orice companie care dorește să-și îmbunătățească rezultatele de marketing.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *