about me

Adrian86 este un om de Digital Marketing cu ADN de Social Media.
Salut! Sunt Adrian Pașita, dar s-ar putea să mă cunoașteți sub numele de cod #Adrian86. Sau poate că nu mă cunoașteți deloc, pentru că, știți voi, identitatea eroilor trebuie să rămână secretă. În lumea digitală, sunt cunoscut ca Digital Superhero. Da, am o capă digitală și un costum făcut din pixeli, dar vă rog să păstrați asta pentru voi!
Povestea mea de origine
Ca orice supererou care se respectă, am o poveste de origine fascinantă. Totul a început acum mai bine de 8 ani, când am descoperit că am superputeri în domeniul marketingului digital. La început, credeam că sunt doar un tip obișnuit care se joacă cu hashtag-uri și butoane de “like”, dar curând am realizat că pot face mult mai mult.
Am început să-mi cizelez abilitățile lucrând pentru diverse companii, de la startup-uri care încercau să cucerească lumea cu aplicații de făcut sandwich-uri virtuale, până la corporații mari care aveau nevoie de ajutor să-și găsească personalitatea pe rețelele sociale. Am fost ca un Bruce Wayne al marketingului digital, doar că în loc să am un majordom numit Alfred, aveam un laptop care suna a elicopter de fiecare dată când deschideam prea multe tab-uri.
Superputerile mele
Ca orice supererou care se respectă, am o serie de superputeri impresionante:
- Am abilitatea de a citi gândurile consumatorilor prin analiza datelor (promit că nu folosesc această putere în scopuri malefice).
- Pot să scriu copy-uri atât de convingătoare încât până și bunica mea a început să cumpere crypto după ce a citit unul dintre textele mele (îmi cer scuze, bunico!).
- Am o rezistență supraomenească la cafeină, ceea ce îmi permite să supraviețuiesc maratoanelor de social media monitoring.
Aventurile mele
În calitate de Digital Marketing Manager la AXI Finance IFN S.A., lupt zilnic împotriva forțelor malefice ale dezinformării financiare și ale reclamelor plictisitoare. Creez strategii de marketing digital care fac numerele să danseze și graficele să zâmbească. Sunt ca un Iron Man al finanțelor, doar că în loc de armură de metal, port un costum de date și statistici.
Înainte de asta, am avut o serie de aventuri epice. Am fost Director of Communications la IAA Young Professionals Chapter Romania, unde am învățat arta subtilă a comunicării fără să folosesc emoji-uri la fiecare propoziție. Am fost și Head of Marketing la Wu Xing, unde am descoperit că pot să fac oamenii să saliveze doar prin puterea cuvintelor și a unor poze bine plasate cu mâncare delicioasă.
Identitatea mea secretă
Când nu salvez branduri de la dezastru digital, îmi petrec timpul liber ca fondator al Digital Superhero. Este locul unde îmi scot la iveală latura de jurnalist și creez conținut pentru industria Marcom. E ca și cum aș fi Clark Kent, doar că în loc să scriu despre Superman, scriu despre ultimele tendințe în marketing digital. Și da, uneori chiar scriu despre mine însumi, dar promit că nu-mi dau like-uri de pe conturi false!
Antrenamentul meu de supererou
Ca orice supererou care se respectă, sunt mereu în căutare de noi modalități de a-mi îmbunătăți abilitățile. Am o colecție impresionantă de certificate și licențe, de la Marketing Analytics la Social Media Marketing. Sunt ca un Pokemon al educației continue – trebuie să le prind pe toate!
Am absolvit chiar și ADC School în publicitate și IAA School în strategie de marketing și comunicare digitală. Sunt ca un X-Men al marketingului, doar că în loc să studiez la Școala pentru Tineri Înzestrați a Profesorului Xavier, am studiat la școli cu acronime care sună a agenții guvernamentale secrete.
Lupta mea continuă
În fiecare zi, mă trezesc pregătit să lupt împotriva forțelor răului din lumea digitală. Fie că e vorba de algoritmi care se schimbă peste noapte, de crize de PR care apar din senin sau de campanii care au nevoie de resuscitare, sunt mereu gata să-mi pun pelerina digitală și să salvez situația.
Sunt mândru să spun că am câștigat câteva bătălii importante de-a lungul timpului. Am ajutat pagina de Facebook a Telekom Romania să atingă 1 milion de fani, ceea ce e ca și cum ai umple un stadion virtual cu oameni care chiar vor să audă despre ofertele tale de telefonie mobilă. Am primit și câteva mențiuni onorifice pentru campanii integrate și digitale la Școala ADC*RO, ceea ce înseamnă că pot să-mi pun acum “creator de reclame premiat” în CV-ul de supererou.
Concluzie
Deci, dacă vedeți vreodată un tip care pare că salvează un brand de la dezastru digital cu o singură postare pe social media, s-ar putea să fiu eu, Adrian Pașita, aka #Adrian86, aka Digital Superhero. Sau s-ar putea să fie doar un alt marketer talentat. Pentru că, știți voi, nu sunt singurul supererou digital din oraș.
Dar rețineți: în lumea marketingului digital, cu mari puteri vin mari responsabilități… și o tonă de notificări pe telefon. Așa că dacă mă scuzați, trebuie să zbor acum. Am auzit că undeva, cineva tocmai a postat un comentariu negativ pe pagina unui client, iar eu trebuie să salvez ziua!
Până data viitoare, țineți-vă smartphone-urile aproape și hashtag-urile la îndemână. Nu știi niciodată când ai putea avea nevoie de ajutorul unui Digital Superhero!